Laatste dag

31 december 2017 - Westerkappeln, Duitsland

Vandaag de laatste dag in Zweden. Lekker bijtijds opgestaan om alles voor te bereiden voor de weg naar huis. De bedoeling was om met een taxi naar de Arena te gaan, maar iemand was zo lief om aan te bieden ons met de koffers mee te nemen. Dus na een ontspannende ontbijt hopla naar de Arena. Daar moesten onze koffers in de opslag, tenminste wat je opslag kan noemen. In de hal van de Arena en buiten in een tent stonden rolconrainers waar je de koffers kon laten. Nou dat hebben we dus gedaan.
Vervolgens zijn we op weg gegaan naar de Idrottshallen, zo'n 15 minuten lopen van de Arena.
Daar hebben we eerst de finale van de meiden 14 gekeken, die ze gewonnen hebben en daarna de finale van de jongens 15. Ook gewonnen. Dat was een spannende wedstrijd. Uitslag was 18-14.
Toen op weg om snel de koffers op te halen van de opslag, zodat we ons plekje in de bus weer konden innemen, tenslotte hadden we een goed plekje toen.
Eerst was er gezegd dat we om 7 uur zouden aankomen, maar uiteindelijk werd het 3:46. Door twee files werd het 30 minuten later, helaas.
Het thuisfront stond al op ons te wachten. 4:05 waren we eindelijk thuis. Wat een geweldige week was Dit!