Eerste speeldag

27 december 2017 - Spijkenisse, Nederland

Eerste speeldag voorbij. De wekker haalde ons uit een diepe comaslaap. Snel douchen en aankleden, voordat we aan het ontbijtbuffet konden schuiven. Heerlijk gegeten, maar we konden er niet lang van genieten want we moesten om 9:00 uur verzamelen bij school.

Daar vandaan gingen we op weg naar Lomma/Pilängshallen waar ze om 10:10 uur tegen H43 Lund2 (Zweden)moesten spelen. Het werd al snel duidelijk dat de tegenstander heel wat sterker was dan ons team. Wij moesten nog aftasten hoe iedereen speelt en wat ieders kwaliteit in het spel is. De tegenstander was meer fysiek ingesteld dan wij... Helaas hebben onze kinderen dan ook verloren met 25-8.

Tijdens alle wedstrijden wordt er bij gehouden wie scoort. Dit kan je dan terugvinden op de site.

Om 11:20 was alweer de volgende wedstrijd, tegen LVHK (Zweden) en ook die hebben ze verloren, met 9-28.

Terug naar de school om te lunchen, tenminste Meagan, de ouders konden de kids los laten en zelf ergens gaan eten. Wat voor ons een goed excuus was om te shoppen in Malmö.

We moesten om 18:10 in Kävlinge/Korsbackahallen zijn om team boys15 aan te moedigen. De kinderen gingen met de bus daar heen. Het was een spannende wedstrijd, die ze wonnen met 12-17 van Haslum IL B15 (Noorwegen).

De kinderen gingen met de bus terug naar de Sparbanken Skåne Arena om de damesselectie van Lund aan te moedigen, die ze hebben gewonnen met 27-21.

Eindelijk konden we de kinderen mee terug naar het hotel nemen. Zo toe aan slapen... Pffff lange vermoeiende dagen zijn dit. Ook voor de handbalouders :-)

Truste, morgen nog vroeger op dan vandaag: 6:30 uur....

1. Bert van de Luitgaren:
    28 december 2017
    Leuk verslag Wendy. Laat naar bed en vroeg op....
  2. Arianne:
    28 december 2017
    Niet echt uitrusten dus.....veel plezier nog daar! Hopen dat je nog een paar leuke potten handbal ziet.