Derde speeldag

29 december 2017 - Malmö, Zweden

Vandaag mochten we eindelijk uitslapen: 8:30ur. Best wel bijna uitslapen:-)
Lekker weer ontbeten, maar nu waren we wat later en was er veel op. Het ontbijt is ook maar tot 10:00uur en dat was merkbaar. Jammer, maar wat er wel was hebben we van genoten.
En hup weer op weg naar de school. Ja je rijdt heel wat af hier in Zweden.
De wedstrijd was tegen VSH 2002 1 (Denemarken), helaas hebben we ook deze niet gewonnen: 15-5.
Ondanks dat ze geen enkele wedstrijd hebben gewonnen hebben ze wel heel wat geleerd en veel lol gehad. Volgens jaar nieuwe ronde nieuwe kansen.
De kinderen zijn weer afgezet bij school en wij hebben een hapje gegeten in Eslőv, aangezien de jongens 15 daar gingen spelen en onze kinderen die gingen aanmoedigen, was dit een handige plek om te eten. Wij het dorp daar in en zijn bij de Espresso House een hapje gaan eten. Dat is niet aan te raden, wat een flut systeem hebben ze daar. Ik dacht lekker en bakje warme chocomelk te drinken, maar kreeg iets met koffie erin. Gever...
Efin, wij weer op weg naar de hal in Eslőv en vonden daar onze kinderen weer terug. De jongens speelden een goed potje handbal en wonnen daardoor de kwartfinale.
Daarna gingen we weer terug naar het hotel om en hapje te eten. Dat was heel lekker. Daarna gauw weer terug naar dezelfde hal om de jongens in de halve finale te zien spelen. En super spannende wedstrijd, die ze maar net wonnen, maar winnen is winnen:-). De tribune zat vol met HRSers, er was geen plaats meer voor het publiek van de tegenstanders, but who cares?:-)
Het publiek werd steeds enthousiaster en misschien heeft dat wel bijgedragen aan hun succes. Ze wonnen met 15-14...
Op naar het hotel om gauw nog even met vaders te videochatten, voordat hij naar bed moet:-)
Meagan heeft nog even gezwommen en daarna hebben we samen nog genoten van een lekkere chocolade muffin. Hmmmm
Truste

1. Penelope Alexiou:
    3 januari 2018
    Mooi ervaring allemaal. Fijn dat jullie genoten. Goed gedaan Meagan.
    Liefs Jouw Oma.