Quendolyne

Foto’s:
Video’s:

Over ons

Meagan is een meisje van 11 jaar. Ze zit al sinds haar 5e op de handbal bij HVOS. Sinds September dit jaar zit ze ook nog op de handbalschool(HRS) HARO in Rotterdam.
Elk jaar gaan ze naar de Lundaspelen in Zweden. En ik mag mee:-)
Ik ben getrouwd met Bert, al 25 jaar en moeder van twee kinderen: Gary 21 jaar en Meagan 11 jaar.
Ik ben geboren in Pointe Claire, Quebec, Canada in 1968. Verhuisd naar Tanzania eind 1969. In 1974 ben ik naar Nederland verhuisd. Hier heb ik het meeste tijd van mijn leven doorgebracht. Ik ben ook tussendoor naar Miami en Venuzuela verhuisd en weer terug.

Over onze reis

Samen gaan we naar Zweden en slapen n een hotel. De andere kinderen slapen in een school. Ik vind Meagan nog te jong daarvoor en ze heeft vaak haar rust nodig.
We zullen met de bus mee rijden, samen met 89 andere kinderen:-)

Bezochte landen

Wij hebben 13 landen (6%) bezocht:

België, Canada, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Hongarije, Nederland, Tanzania, Tsjechië, Venezuela, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden.