Tweede speeldag

28 december 2017 - Malmö, Zweden

We hebben weer geslapen als een blok. De wekker liep af om 6:30... beetje vroeg als ik het mag zeggen.
Vlug naar de ontbijtkamer om weer te genieten van een goed ontbijt.
Om 8:30 uur moesten we verzamelen bij school. Vandaar gingen we weer op weg naar de volgende locatie: Lőddekőppinge/Tőlvakershalle. Daar speelden we drie wedstrijden, die we alle drie hebben verloren: 22-7, 8-21 en 19-8. In de laatste wedstrijd scoorde Meagan de laatste doelpunt. (Zie bijgevoegde film). De tegenspelers zijn hardhandiger dan onze kinderen, er werden er zelfs twee het veld uit gedragen... Maar ook daar leren ze wat van. Ze zijn en beetje soft, onze kinderen.
De kinderen konden door de wedstrijden niet op school eten, dus heeft één van de ouders eten gehaald bij de Lidl. In de avond hebben ze in de school geven. In Kävlinge/Kőrsbackahallen hebben we gekeken naar meisjes 15.
Het was vandaag wat rommeliger qua planning, maar we mochten wat vroeger naar het hotel terug. Gelukkig want ze waren echt moe.
Op weg naar het hotel hebben we een detour naar Mcdonalds genomen. Ook lekker.
Vandaag was een tribunedag... pijn van het zitten.
Lekker naar bed en morgen een klein beetje uitslapen